maandag 23 november 2015

de Keizerin in het Wild



Afgelopen weekend werd ik 25, een kwart eeuw. En alhoewel dat natuurlijk nog steeds heel jong is, voelde het wel alsof er een nieuwe periode is aangebroken in mijn leven. Dit werd dan ook in overvloed bevestigd dit weekend.

De laatste paar weken had ik met verschillende gesprekken met mensen over durven ontvangen en jezelf het ontvangen waard vinden. Dat je best mag vinden dat jij meer geld mag verdienen, meer mag ontvangen. Meerdere malen heb ik dat herhaald aan anderen: je mag ontvangen, je mag het jezelf waard vinden. En uiteraard, zoals ik aan had kunnen zien komen, werd ik geconfronteerd met ontvangen. Ik voelde me overspoeld met liefde, berichtjes en cadeautjes. En wat is het lastig om je dan niet opgelaten of gegeneerd te voelen! Walk the talk! riep het universum naar me ;-). En als je je eraan overgeeft is het eigenlijk zo heerlijk. Knop op standje ontvangen en het gewoon over je heen laten komen, geven doen we morgen weer.

Zondag werd het mij duidelijk tijdens een meditatie dat ik verder kan en mag groeien in workshops geven en het heksenpad delen en dat ik dit zelfs uiteindelijk kan doen om mijn geld mee te verdienen, zolang intenties puur zijn. Angsten dat ik te jong of niet zweverig genoeg ben om serieus genomen te worden mag ik loslaten. Dus dat doen we gewoon.


Toen ik 's avonds een jaarkaart trok voor mijn 26e levensjaar en dit de Keizerin was, wist ik zeker dat het goed zou komen en dat ik dit jaar al op weg ga naar die uiteindelijke droom. De Keizerin als jaarkaart geeft aan dat komend jaar een vruchtbaar jaar voor me zal worden en als ik goed zaai zal de oogst mooi zijn. De kaart verteld me dat ik in mijn vrouwelijke kracht mag staan, mijn troon mag claimen in waar ik voor sta en waarin ik geloof. Het is een tijd van creativiteit en een nieuw begin.

Dus om alvast een goed begin te maken en plannen meer te aarden heeft Heksen in het Wild nu een Facebookpagina, een e-mailadres en staat er een YouTubekanaal in de steigers.

- Read it? Liked it? How 'bout a message right below? ;-) - 

9 opmerkingen:

  1. leuke blog! ik heb gelijk je fb pagina geliked! Ik ben benieuwd wat we allemaal van je kunnen verwachten als keizerin in de dop :)
    Liefs Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom prachtig geschreven! Ik wens je gezondheid, geluk, en liefde toe op je verdere levenspad. Alle liefs van een Supertrotste Mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geschreven. En wat zegt nou een leeftijd? Of iemand nou 80 is 10 of 25. Leeftijd moet niets uitmaken als je iets wilt doen, waar je hart ligt. En vooral niet als je mensen wilt helpen of ze iets wilt leren. Wat een ander er van vind, is niet belangrijk. Het is waar jij je goed bij voelt. Want uiteindelijk moet je het toch zelf doen en leef je je eigen leven.
    Hihi. Nou hopelijk klinkt dit niet verwarrend.
    Xxx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kimberly!
    Het was een waar genoegen je blogs te lezen. Ga vooral door met te zijn wie je moet zijn, en wees zo een inspiratiebron voor anderen... including me ;-)
    Blessed be!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Miranda,

      Dank je, wat lief!

      Heksen in het Wild is verder gegaan op www.hekseninhetwild.com & Facebook ;-)

      BB!

      Verwijderen